Rozważasz wejść w biznes gastronomiczny - otworzyć lodziarnię, kawiarnię lub mobilny punkt sprzedaży lodów?

A może już masz lokal i chcesz poszerzyć ofertę o produkcję i sprzedaż lodów? Tego bloga prowadzimy dla Ciebie. Sprawdź koniecznie!

Witryna witrynie nierówna – różne rodzaje witryn ekspozycyjnych

Witryna witrynie nierówna – różne rodzaje witryn ekspozycyjnych Nie od dziś wiadomo, że „człowiek je oczami” – dlatego ważne jest pierwsze wrażenie i dopasowanie witryny, w której prezentowane są produkty, nie tylko do ich rodzaju, (...)

Wybór maszyny do produkcji lodów dla małej lodziarni lub kawiarni – co warto wiedzieć?

Wybór maszyny do produkcji lodów dla małej lodziarni lub kawiarni – co warto wiedzieć? Wybór odpowiedniej maszyny do produkcji lodów jest kluczowym krokiem dla każdego właściciela lodziarni. Urządzenie musi być niezawodne i szybkie, co jest szczególnie ważne (...)

Wszystko, co warto wiedzieć o serwisie urządzeń dla lodziarni i cukierni w MK KOMI

Wszystko, co warto wiedzieć o serwisie urządzeń dla lodziarni i cukierni w MK KOMI Witryny cukiernicze i witryny do lodów, przechowalniki, szokówki, maszyny do produkcji lodów i deserów – wymagają specjalnego „traktowania”, regularnej konserwacji, a w razie awarii szybkiej (...)

Lodziarnia: pomysł na biznes, nie tylko sezonowy

Prawdą jest, że Polacy kochają lody, a poziom spożycia tych deserów rośnie z roku na rok! Jak podaje GUS, od 2005 roku produkcja lodów wzrosła aż o 37% i wynosi obecnie 2,9 mln hektolitrów rocznie! Przeciętny (...)

Urządzenia niezbędnie do uruchomienia cukierni

  Otwarcie cukierni to nie lada gratka, nawet dla najbardziej doświadczonych cukierników. Bo nie chodzi tylko o odpowiednią wiedzę oraz umiejętności, ale także właściwe przygotowanie miejsca. Zanim rozpoczniemy poszukiwania nowego lokalu, musimy zadbać o odpowiedni biznesplan, (...)
Kolbowy ekspres gastronomiczny - mk-komi.pl

Wybór ekspresu gastronomicznego – na co należy zwrócić uwagę?

Bez względu na to, czy prowadzisz kawiarnię, restaurację, bar, czy nawet cukiernię lub lodziarnię, warto mieć w ofercie dobrą kawę. Działa na klientów niczym magnes i może sprawić, że wielu z nich będzie do Ciebie regularnie wracało – np. w drodze do pracy (...)